Aici găsiți răspunsuri pe diverse subiecte.

Dacă aveți întrebări suplimentare, vă stăm la dispoziție telefonic sau prin e-mail.

Telefon +40 (0) 26 95 03 10 3
E-mail romania@guehring.de


Contact Cont de utilizator produse Livrare Căutare Comenzi Siguranță Interfețe Informații

Contactul dvs. cu Gühring

Întrebare: Unde găsesc datele de contact ale persoanei de contact de la Gühring?

Răspuns: Pe marginea din dreapta a ferestrei browserului dumneavoastră se află întotdeauna un buton cu un „i”. După ce v-ați autentificat și dați clic pe acesta, apare un câmp cu datele de contact ale persoanei de contact alocate din cadrul departamentului intern și extern.



Întrebare: Pe cine contactez la magazinul online dacă întâmpin probleme sau am alte întrebări?

Răspuns: În magazinul online, precum și pe site-ul web www.guehring.ro/, există un buton de chat în partea dreaptă jos a marginii paginii, între orele 08:00 și 16:00. Printr-un clic apare o fereastră de chat, în care puteți atribui întrebarea dvs. diferitelor persoane de contact. Alegeți între serviciul de asistență pentru magazin, asistență tehnică sau relații cu clienții. Un angajat vă va ajuta în acest sens.

SAU: Pe marginea din dreapta se află un buton cu un „i”. Dacă dați clic pe acesta, apar datele noastre de contact:
Dacă aveți întrebări referitoare la magazin, vă rugăm să ne contactați de luni până vineri între orele 08:00–16:00 (nu în zilele de sărbători legale), prin:

Telefon +40 (0) 26 95 03 10 3
E-mail romania@guehring.de



Cont de utilizator

Întrebare: Cum mă pot înregistra?

Răspuns: La următorul link vă puteți înregistra: Accesare formular de înregistrare. După ce ați completat cel puțin câmpurile obligatorii, dați clic pe butonul galben „Creare cont”. Astfel v-ați înregistrat ca utilizator.



Întrebare: De ce contul meu de utilizator nu este activat imediat?

Răspuns: După înregistrare, datele dumneavoastră sunt verificate și dumneavoastră, ca utilizator, sunteți conectat cu compania din care faceți parte. După această activare veți fi informat prin e-mail și puteți utiliza apoi toate avantajele în magazinul online Gühring.

Întrebare: Cum mă pot autentifica?

Răspuns: În colțul din dreapta sus al ferestrei browserului se află butonul „Cont propriu”. Dacă dați clic pe butonul galben de autentificare se deschide pagina pe care vă puteți autentifica cu e-mailul și parola. Sau dați clic pe următorul link: Accesare autentificare În cazul în care nu mai știți parola, puteți utiliza funcția „Am uitat parola”: Am uitat parola

Întrebare: Am uitat parola, ce pot să fac?

Răspuns: Dacă ați uitat parola, o puteți reseta prin intermediul funcției „Ați uitat parola?”. Veți primi un e-mail cu un link, vă rugăm să dați clic pe link și apoi să introduceți noua dumneavoastră parolă. Vă rugăm să respectați criteriile pentru o parolă sigură.
În cazul în care nu primiți e-mailul, verificați folderul Spam.

Întrebare: De ce nu pot comanda ca persoană fizică?

Răspuns: Magazinul online este destinat exclusiv companiilor, oamenilor de afaceri, instituțiilor independente și instituțiilor publice, dar nu consumatorilor în sensul § 13 din Codul Civil German (BGB).

Întrebare: Ce funcții am la dispoziție dacă m-am înregistrat?

Răspuns:

  • Veți primi condițiile de achiziție personale și prețuri individuale.
  • Dispuneți de o administrare individuală a permisiunilor pe baza rolurilor de utilizator.
  • Veți primi informații despre disponibilitatea sculelor și despre stocul acestora.
  • Puteți configura o interfață OCI pentru sistemul dumneavoastră de gestionare a stocurilor.
  • Veți obține o privire de ansamblu detaliată asupra proceselor dumneavoastră de comandă.
  • Puteți descărca datele despre scule și desenele CAD (DXF, STP, XML).
  • Puteți salva coșurile de cumpărături și listele de urmărire (cu ajutorul șabloanelor pentru coșul de cumpărături).
  • Căutarea dumneavoastră este extinsă cu criterii de căutare și este completată prin completare automată.
  • Împreună cu colegii dvs. puteți completa și distribui coșurile de cumpărături.
  • Puteți utiliza propriile numere de articol în magazinul online.


Întrebare: Cum îmi modific adresa de facturare?

Răspuns: Vă puteți modifica adresa de facturare prin intermediul serviciului nostru intern de vânzări. În acest sens, vă rugăm să trimiteți un e-mail persoanei de contact. Descrierea modului în care găsiți datele de contact pentru persoana de contact este explicată aici.


Produse și afișarea prețurilor

Întrebare: Cum aflu dacă scula dorită este disponibilă?

Răspuns: în calitate de utilizator autentificați, puteți vedea pentru fiecare articol sau coș de cumpărături, non-stop, dacă scula dorită este disponibilă sau în ce stare este stocul. Magazinul online afișează următoarele stări:

  • Disponibil
  • Cantitatea disponibilă X (X = numărul de bucăți disponibile)
  • Termen de livrare extins (acest mesaj apare dacă stocul din depozit este = 0)


Întrebare: Unde găsesc informații despre scule?

Răspuns: Dacă dați clic pe scula dorită, se afișează pagina de detalii cu toate detaliile despre produs și informațiile despre domeniul de aplicare. Pictogramele indică toate caracteristicile importante ale produsului. Un cod ISO indică denumirea sculei. Dacă dați clic pe codul ISO vi se va afișa legenda compatibilității materialelor.


Administrarea utilizatorilor

Întrebare: Ce este un „rol”?

Răspuns: „Rolul” definește permisiunile pentru utilizatorii înregistrați. De exemplu, fluxurile de lucru de aprobare pot fi controlate prin intermediul magazinului la momentul achiziției.


Disponibilitate și livrare

Întrebare: Îmi pot urmări comanda?

Răspuns: Puteți urmări starea comenzii dumneavoastră accesând „Cont propriu > Comenzi > Detalii”, în mod simplu și confortabil, prin intermediul linkului pentru urmărirea expediției.

Întrebare: Pot descărca o factură sau avize de expediție?

Răspuns: În secțiunea „Cont propriu > Date despre comandă > Facturi și avize de expediție” puteți descărca direct fișierele PDF, dând clic pe „PDF”.


Căutare și fișe cu date

Întrebare: Cum găsesc scula dorită cât mai repede posibil?

Răspuns: Cu ajutorul funcției de căutare, articolele pot fi găsite foarte repede în magazin. Datorită completării automate, chiar și la introducerea parțială a denumirilor articolelor sau a numerelor de articol se oferă sugestii pentru posibile rezultate. Prin introducerea unui număr de articol exact (de ex., 5510 5.000) și prin confirmarea cu Enter accesați direct pagina cu detalii despre articol. Dacă ați salvat propriile numere de articol în magazinul online, acestea pot fi găsite și prin funcția de căutare. (În acest sens, consultați următoarea întrebare)

Întrebare: Pot să înregistrez propriile numere de articol în magazin?

Răspuns: Numerele de articol individuale pot fi înregistrate în sistem de persoana responsabilă a specialitate a companiei dvs. Apoi le puteți utiliza în cadrul căutării și la comandarea articolelor în magazinul online Gühring.


Procesul de comandă

Întrebare: De ce nu pot comanda imediat după înregistrare?

Răspuns: Răspunsul la această întrebare poate fi găsit la „De ce contul meu de utilizator nu este activat imediat?” .



Întrebare: Există funcția de comandă rapidă?

Răspuns: Această funcție este disponibilă în magazinul online în dreapta sus, la „Cont propriu”. În calitate de utilizator autentificat, cu ajutorul comenzii rapide puteți selecta rapid și simplu sculele dorite și le puteți adăuga în coșul de cumpărături. Datele introduse de dumneavoastră sunt asistate prin completarea automată a numerelor de articol.



Întrebare: Îmi pot modifica coșul de cumpărături?

Răspuns: > În vizualizarea coșului de cumpărături există numeroase posibilități de a edita în continuare coșul de cumpărături:

  • Golirea coșului de cumpărături: toate pozițiile din coșul de cumpărături sunt șterse.
  • Salvare/Distribuire: prin intermediul acestei funcții, aveți posibilitatea de a salva coșul de cumpărături și/sau de a-l distribui către un alt utilizator.
  • Exportare coș de cumpărături (XML + CSV): cu ajutorul acestei funcții, coșul dvs. de cumpărături poate fi exportat ca fișier XML și fișier CSV.
  • Exportare coș de cumpărături (PDF): „Funcția de notepad”: cu ajutorul acestei funcții, coșul dvs. de cumpărături poate fi exportat ca fișier PDF. În acest timp, pozițiilor individuale li se alocă coduri QR, care pot fi scanate și accesate comod cu smartphone-ul.


Întrebare: Îmi pot salva coșul de cumpărături și ca șablon?

Răspuns: Pentru a vă eficientiza procesul de achiziție, puteți (în calitate de utilizator înregistrat) crea liste de urmărire/șabloane pentru coșul de cumpărături.



Întrebare: Ce pot face cu șablonul pentru coșul de cumpărături?

Răspuns: În acest model puteți salva coșurile de cumpărături pline, care pot fi preluate în coșul de cumpărături actual, în funcție de necesități. Dacă este necesar, coșurile de cumpărături pot fi distribuite și către alți utilizatori ai companiei.



Întrebare: Cum îmi pot importa șablonul pentru coșul de cumpărături?

Răspuns: Dacă ați pregătit un șablon, îl puteți încărca ca utilizator autentificat după cum urmează: accesați coșul de cumpărături, dați clic pe „Înregistrare rapidă”, selectați punctul „Importare coș de cumpărături”. Dați clic pe „Selectare fișier” și selectați fișierul pregătit. Acum puteți da clic pe „Inițiere import”.



Întrebare: Cum îmi salvez coșul de cumpărături?

Răspuns: Pentru salvarea unui coș de cumpărături, dați clic în coșul de cumpărături pe „Salvare/Distribuire”. Acolo puteți salva coșul de cumpărături pentru mai târziu sau ca șablon de copiere pentru comenzi recurente.



Întrebare: Unde este salvat coșul propriu de cumpărături?

Răspuns: Coșurile de cumpărături salvate le găsiți la rubrica „Cont propriu > Funcții de comandă > Coșuri proprii de cumpărături”




Siguranță

Întrebare: Ce fac dacă mi-am uitat parola?

Răspuns: Pe pagina „Am uitat parola” aveți posibilitatea de a vă reseta parola. Puteți găsi informații suplimentare la următorul link: Funcția Am uitat parola.

Întrebare: Unde pot găsi informații privind politica de confidențialitate?

Răspuns: Puteți vizualiza politica de confidențialitate la înregistrarea dumneavoastră. Nu vă puteți înregistra dacă nu confirmați că ați citit-o. În plus, veți găsi linkul care vă va duce la politicile de confidențialitate la sfârșitul fiecărei pagini. Pentru aceasta, trebuie doar să derulați în jos.


Interfețele cu sistemele de gestionare a mărfurilor

Întrebare: Cum configurez interfața OCI?

Răspuns:

  • Înregistrați-vă în magazinul online Gühring: Accesare înscriere
  • După activarea contului de utilizator, poate fi efectuată configurarea: - Autentificare în magazinul online Gühring – Interogare a adresei URL de autentificare OCI Auto Login URL la > Cont propriu > Funcții de comandă > Transferare prin OCI (A = exemplu de URL: https://webshop.guehring.ro/prolineoci/login/q/k/169bd4bc018411b1b3c73ef63563da7/)
  • Permiteți deschiderea ferestrelor pop-up pentru acest magazin online
  • Deconectare de la magazinul online Gühring
  • Înregistrați Auto Login URL (A) în ERP ca OCI-Shop
  • Definiți adresa URL Hook în sistemul ERP client; aceasta trebuie transmisă ca parametru HTTP/GET „HOOK_URL” la accesarea magazinului online (atenție la scrierea cu majuscule) Exemplu: https://webshop.guehring.ro/prolineoci/login/q/k/169bd4bc018411b1b3c73ef63563da7/?HOOK_URL=https://erp. kunde.com/
    La utilizarea SAP, HOOK_URL este transmis de obicei automat la accesarea catalogului furnizorilor.
  • Accesați OCI-Shop în sistemul ERP client și umpleți coșul de cumpărături
  • În vizualizarea coșului de cumpărături, coșul de cumpărături poate fi transferat în ERP prin intermediul butonului „Transferare prin OCI”
  • Dacă doriți, confirmați întrebarea „Ștergeți coșul de cumpărături?”. Astfel, coșul de cumpărături este șters din magazinul online Gühring.
  • Preluați coșul de cumpărături în ERP și continuați editarea.

Alte informații

Întrebare: Există cataloagele de pliante?

Răspuns: Cataloagele de pliante le găsiți atunci când derulați în jos în magazinul online și dați clic pe „Descărcări”.

Întrebare: Pot să descarc și cataloagele?

Răspuns: Când sunteți autentificat în magazin, găsiți toate cataloagele actuale în secțiunea „Cont propriu” > „Centru de descărcări” > „Prezentare generală”.

Întrebare: Unde pot găsi numărul meu de client?

Răspuns: Numărul dumneavoastră de client poate fi găsit, în măsura în care sunteți autentificat, în meniul derulant din secțiunea „Cont propriu”.

Cosul meu